
No dám tu aspoň také základné veci ohľadom parkovania. Lebo doménu zaparkovať a nechať tak je veľká chyba.
Ak máte doménu na 365 dní a 5 dní zabijete testovaním, je to 1,4%, a zvýšite si CTR o niekoľko percent (aj o 5-10 u Parked bežne) napr. z 10 na 15 je to +50% revenue.
1. Viete kto ide na vašu doménu a prečo? Ak to je type-in doména vždy sa dá nájsť viac kombinácii keywords.
Takže odporúčam doménu hneď neparkovať ale dať si statcounter alebo google analytics. Osobne používam statcounter, je rýchlejší.
Zo štatistík sa dá zistiť aké keywords používali ľudia, čo doménu vyhľadali. Zistíte odkiaľ ľudia prichádzajú.
Dá sa zistiť z akej stránky išli predtým aj u type-in čo vám môže tiež utvoriť obraz.
A máte krajinu pôvodu návštevnosti.
Takže ak máte západný traffic, použil by som Parked, ak stredoeurópsky a ďalej na východ, tak Namedrive.
1a) máte type-in traffic - môžete si pre najčastejšie kombinácie keywords spraviť textlinky a uvidíte, na ktoré sa najviac kliká.
1b) máte expired traffic, vidíte to cez statscounter odkiaľ idú a čo hľadajú. Text linky tiež pomôžu, vidíte si čo si ľudia vyberú.
Keyword kombinácie do textliniek odporúčam cez http://freekeywords.wordtracker.com
No a potom si tieto keywords nastavíte v parkovaní. Môžte vybrať ďaľšie príbuzné keywords, tiež to môže zvýšiť CTR.
2. landing page je dôležitý. U bežných mainstreamových by som určite použil svetlomodré farby, výskum od Marchex -u zistil že v priemere porastie CTR o + 2%.
Samozrejme u adult s/ to žhavejšie farby.
U parked.com skúšajte keyword kombinácie kýmk Vám vyberie čo najzaujmavejší obrázok a najpresnejšie reklamy.
Ak sú výsledky stále slabé, nebojte sa experimentovať, doménu máte na 365 dní, to znamená pár dní testov Vás neoberú citateľne o príjmy ale každé percento CTR Vám pridá veľa peňazí pri dlhom behu

Nejaké ďaľšie info na mojom blogu
